وزیراعلیٰ عثمان بزدار سے لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر میاں طارق مصباح الرحمان کی قیادت میں وفد کی ملاقات

صنعتکاروں او رتاجروں کو درپیش مسائل کے حل کے حوالے سے بات چیت، وزیراعلیٰ کی وفد کو مسائل کے حل کی یقین دہانی

0 12

وزیراعلیٰ عثمان بزدار سے لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر میاں طارق مصباح الرحمان کی قیادت میں وفد کی ملاقات

صنعتکاروں او رتاجروں کو درپیش مسائل کے حل کے حوالے سے بات چیت، وزیراعلیٰ کی وفد کو مسائل کے حل کی یقین دہانی

حج و عمرے کیلئے ٹورآپریٹرز کی سالانہ فیس ختم کرنے کا جائزہ لیں گے، واٹر ٹیرف کا مسئلہ حل کیا جائے گا:عثمان بزدار

مارکیٹوں کے مسائل کے حل کیلئے کمشنر کی سربراہی میں کمیٹی کو فعال کرینگے، کمیٹی میں تاجروں کے نمائندوں کو شامل کیا جائے گا

لاہور میں نئے پارکنگ پلازے بنائیں گے، حفیظ سینٹر آتشزدگی سے تاجروں کے مالی نقصان کے ازالے کیلئے اقدامات کرینگے

لاہور: وزیراعلی پنجاب سردارعثمان بزدار سے وزیراعلیٰ آفس میں لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر میاں طارق مصباح الرحمان کی قیادت میں وفد نے ملاقات کی۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے میاں طارق مصباح الرحمان کولاہورچیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کو صدر منتخب ہونے پر مبارکباد دی۔

ملاقات میں صنعتکاروں او رتاجروں کو درپیش مسائل کے حل کے حوالے سے بات چیت کی گئی۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے صنعتکاروں او ر تاجروں کے مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کرنے کی یقین دہانی کرائی۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ تحریک انصاف کی حکومت بزنس فرینڈلی حکومت ہے۔

صنعتکاروں او ر تاجروں کے مسائل حل کرنے کے لئے فوری اقدامات کریں گے۔ میرا دفتر آپ کے لئے ہمہ وقت کھلا ہے۔ کاروبار میں آسانیاں پیدا کررہے ہیں او رکرتے رہیں گے۔ لاہور چیمبر میں ون ونڈو آپریشن کے ماڈل کو انڈسٹریل سٹیٹس تک پھیلائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ حج و عمرے کیلئے ٹورآپریٹرز کی سالانہ فیس ختم کرنے کا جائزہ لیں گے۔

واٹر ٹیرف کا مسئلہ حل کیا جائے گا۔ مارکیٹوں کے مسائل کے حل کیلئے کمشنر لاہور ڈویژن کی سربراہی میں کمیٹی کو فعال کریں گے اور کمیٹی میں تاجروں کے نمائندوں کو شامل کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ لاہور میں نئے پارکنگ پلازے بنائیں گے۔تاجر برادری پارکنگ پلازوں کیلئے جگہ کی نشاندہی کرے۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے کہا کہ حفیظ سینٹر میں آتشزدگی سے تاجروں کے مالی نقصان پر دکھ ہوا ہے، ازالے کیلئے کمیٹی بنائی ہے۔

کمیٹی کی سفارشات کی روشنی میں تاجروں کے نقصانات کے ازالے کیلئے اقدامات کئے جائیں گے۔ چھوٹے تاجروں کے مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کیے جائیں گے۔ تاجروں اورصنعتکاروں کے نمائندوں کیساتھ مشاورت کا عمل تسلسل کے ساتھ جاری رکھیں گے۔انہوں نے کہا کہ وزیراعلیٰ آفس تاجروں و صنعتکاروں کے مسائل کے حل کیلئے ہرممکن اقدام کرے گا۔

لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے وفد میں سینئر نائب صدر محمد ناصر حمید،نائب صدر طاہر منظور چوہدری اورممبرشاہ رخ جمال شامل تھے۔ سیکرٹری صنعت بھی اس موقع پر موجود تھے۔

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.