شیشہ پینے کے شوقین حضرات ایک بار یہ ضرور پڑھ لیں

شیشہ کیا ہے؟

ہم جن نشہ آور چیزوں کے عادی ہوتے تھے ان میں گٹکا، پان، سگریٹ اور چھالیہ وغیرہ شامل تھے لیکن اب ایک ایسی چیز متعارف کرائی جا چکی ہے جسے نوجوان نسل برا سمجھنے کے بجائے فیشن سمجھتی ہے۔

 یقینا ہم یہاں شیشے کی بات کر رہے ہیں اور آج ہم آپ کو اس کے ایسے نقصانات بتائیں گے جنہیں جان کر آپ سے چھوڑنے پر آمادہ ہوجائیں گے۔

ایک تحقیق کے مطابق شیشے میں یورینیم اور لیڈ جیسے بہت سے مہلک مادے ہوتے ہیں جن سے کینسر کا خطرہ بڑھ سکتا ہے اور یہ بھی ثابت ہوا ہے کہ شیشہ پینا صحت کے لیے سگریٹ نوشی سے زیادہ خطرناک ہے۔

Advertisement

 شیشے کے مختلف ذائقے بھی متعارف کروائے گئے ہیں جس کی وجہ سے لوگوں کا اس کی طرف رجحان کافی بڑھ گیا ہے، ڈاکٹروں کے مطابق یہ انسانوں میں دل کی بیماری کا سبب بن سکتا ہے۔

اس بات کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا کہ ہر سال ہزاروں لوگ ان بیماریوں کا شکار ہو کر سو جاتے ہیں۔

شیشہ پینے کے نقصانات

میڈیکل سائنس اسے انسانی صحت کے لیے میٹھا زہر قرار دے رہی ہے، جو کہ گلے اور معدے کی مہلک بیماریوں کی بڑی وجہ بن رہی ہے۔

اس کا مسلسل اور زیادہ استعمال گیسٹرک کینسر کا باعث بھی بن رہا ہے،یہ انسانی زندگی کے لیے اس قدر خطرناک ہے کہ اس کا تصور بھی نہیں کیا جا سکتا، لمحہ فکریہ ہے کہ نوجوانوں کے ساتھ ساتھ لڑکیاں بھی تیزی سے اس کی لت میں مبتلا ہو رہی ہیں۔

Advertisement

اس میں بڑی مقدار میں زہریلے مادے اور کاربن مونو آکسائیڈ اور دیگر کارسنو جنز موجود ہیں جو انسانی صحت کے لیے انتہائی خطرناک ہیں۔

کاربن مونو آکسائیڈ انسانی دماغ پر نقصان دہ اثر ڈالتی ہے جس سے وہ بے ہوش ہو سکتا ہے، ایک خطرناک حقیقت یہ ہے کہ شیشہ پینے سے ٹی بی، فلو، گنجا پن، گردن توڑ بخار اور ہیپاٹائٹس جیسی مہلک بیماریاں پھیل سکتی ہیں۔

پانی نیکوٹین کو جذب کرتا ہے، اور گلاس پینے والے نکوٹین کے عادی ہو جاتے ہیں۔

 تحقیق سے یہ بات بھی سامنے آئی ہے کہ ایک بار گلاس پینے کا مطلب یہ ہے کہ آپ نے سگریٹ کا ایک پیکٹ پی لیا ہے، جس کا مطلب ہے کہ جس طرح تمباکو نوشی کرنے والوں کی صحت کو خطرہ ہے، اسی طرح شیشہ پینے والوں کو بھی خطرہ ہے۔

چونکہ منشیات کا مسلسل استعمال بھوک کے قدرتی احساسات کو کم کرتا ہے، اس لیے صارفین کو وزن میں شدید کمی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے،منفی اثرات میں نیند کی خرابی، انتہائی سرگرمی، جارحانہ پن اور چڑچڑاپن بھی شامل ہو سکتے ہیں۔

Advertisement

شیشہ پینے کے مضر اثرات

سر درد، متلی، چکر آنا، نیند نہ آنا، بے چینی، پھیپھڑوں کی بیماریاں، دل کی بیماریاں

Advertisement

اپنی رائے کا اظہار کریں