شلجم کے وہ فوائد جو اس سے قبل یقیناً آپ نہیں جانتے تھے

شلجم کیلشیم ، فاسفورس ، پوٹاشیم ، سوڈیم اور میگنیشیم سے بھرپور سبزی ہے۔

وٹامنز میں، ان میں وٹامن سی ، فولیٹ، اور نیاسین ہوتا ہے۔ ان سبزیوں میں فائبر زیادہ اور کیلوریز کم ہوتی ہیں اور یہ عام طور پر سستی ہوتی ہیں، جو انہیں کسی بھی صحت مند غذا میں شامل کرنے کے لیے ایک اچھا انتخاب بناتی ہیں۔

شلجم دل کی صحت اور مدافعتی نظام کو بڑھانے اور کینسر سے بچاؤ میں مدد کرتا ہے۔

دل کی صحت کو بہتر بنائے:

شلجم میں بہت سے ضروری غذائی اجزاء بشمول پوٹاشیم اور فائبر کی اعلیٰ سطح شامل ہوسکتے ہیں جن کی ہمارے جسم کو مناسب کام کرنے کے لیے ضرورت ہوتی ہے۔

Advertisement

پوٹاشیم ایک ممکنہ واسوڈیلیٹر کے طور پر کام کر سکتا ہے، ممکنہ طور پر بلڈ پریشر کو کم کرکے ہماری خون کی شریانوں اور شریانوں پر دباؤ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ ایتھروسکلروسیس کے ساتھ ساتھ دل کے دورے اور فالج ہونے سے روک سکتا ہے۔

دوسری طرف اس کا فائبر دل سے اضافی کولیسٹرول کو کھرچنے اور جسم سے خارج کرنے کے لیے بہترین ہے۔

ہاضمے میں مدد :

شلجم قبض ، اسہال ، درد، اور اپھارہ کی علامات کے ساتھ ساتھ معدے کے مسائل جو کبھی کبھار پیدا ہو سکتے ہیں، کے علاج میں مدد کر سکتا ہے۔ لہٰذا شلجم میں موجود فائبر سٹول کو بڑی مقدار میں جمع کرنے اور اسے آنتوں کے ذریعے خارج کرنے میں مدد کر سکتا ہے جبکہ غذائی اجزاء کے زیادہ موثر اخراج کو فروغ دیتا ہے تاکہ ہم اپنے کھانے سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھا سکیں۔

خون کی گردش کو بہتر بنائے:

Advertisement

شلجم میں پائے جانے والے آئرن کی نمایاں سطح انہیں ایک اثاثہ بنا سکتی ہے اگر آپ ہیموگلوبن کی کم تعداد یا خون کی کمی کا شکار ہیں۔ آر بی سی کی تشکیل میں آئرن کی ضرورت ہوتی ہے جو جسم کو آکسیجنیٹ، مرمت اور جسم کے اعضاء کے نظام کو چلانے کے لیے درکار ہوتے ہیں۔ لہٰذا، زیادہ آئرن کا مطلب جسم کے ہر حصے میں خون بہتر گردش ہو سکتا ہے۔

مدافعتی نظام کا فروغ:

شلجم میں بڑی مقدار میں موجود وٹامن سی اور ایسکوربک ایسڈ ہمارے مدافعتی نظام کے لیے اہم ہیں۔

وٹامن سی ایک اینٹی آکسیڈینٹ کے طور پر کام کرنے اور کینسر اور دل کی بیماریوں جیسے دائمی صحت کے خدشات کو کم کرنے کے علاوہ، سفید خون کے خلیات اور اینٹی باڈیز کی پیداوار کو متحرک کر سکتا ہے۔

ہڈیوں کی مضبوطی :

شلجم میں موجود کیلشیم ہمارے پورے جسم میں ہڈیوں کے گودے کی نشوونما اور مرمت میں مدد کر سکتا ہے۔

Advertisement

خاص طور پر جیسے جیسے ہماری عمر بڑھتی ہے ہم جوڑوں کے درد اور آسٹیوپوروسس کا شکار ہونے لگتے ہیں ۔

اگر آپ اپنی ہڈیوں میں کچھ طاقت اور استحکام لانا چاہتے ہیں تو یہ کیلشیم سے بھرپور غذائیں اپنی خوراک میں شامل کریں۔

سوزش سے لڑے:

شلجم کا ساگ فائدہ مند اومیگا 3 فیٹی ایسڈز اور وٹامن(کے) سے بھرا ہوا جانا جاتا ہے ، جو کہ اگر آپ کسی سوزش کی حالت میں مبتلا ہیں تو اہم ہیں۔

یہ ‘اچھی’ چکنائی سوزش کو کم کر سکتی ہے، کولیسٹرول کی سطح کو متوازن کر سکتی ہے اور مجموعی صحت کو فروغ دیتی ہے۔ لہذا ان پتوں کو ابالیں اور فوائد سے لطف اندوز ہوں، خاص طور پر اگر آپ گاؤٹ ، گٹھیا یا دائمی درد میں مبتلا ہیں۔

میٹابولزم کو بڑھائے:

Advertisement

وٹامنز کی بی فیملی کو اکثر نظر انداز کیا جاتا ہے، لیکن ان کے بغیر، ہمارے ہارمونل اور انزیمیٹک عمل کو کنٹرول کرنا بہت مشکل ہو گا، اور ہمارے تمام جسمانی افعال متاثر ہو جائیں گے۔

شلجم جسم کو وٹامن بی کی ایک صحت بخش خوراک فراہم کرتا ہے، اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ہمارے تمام اعضاء کے نظام ٹھیک سے کام کر رہے ہیں اور ہمارے ہارمون کی سطح مستحکم ہے۔

نوٹ:

دیگر جڑی والی  سبزیوں کی طرح شلجم میں پائے جانے والے کچھ مرکبات تھائی رائڈ گلینڈ اور اس ہارمون کی پیداوار کو متاثر کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کو تھائی رائیڈ ڈس آرڈر کا خطرہ ہے یا آپ فی الحال اس میں مبتلا ہیں تو، شلجم کو اپنی غذا میں شامل کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے بات کرنا دانشمندی ہوگی۔

Advertisement

اپنی رائے کا اظہار کریں